fredag 20. januar 2012

Kjedelig tid!


I forrige uke ble snuppa syk av en vaksine som hun fikk, og har blitt sånn ca frisk. Lørdag så begynte jeg med vond hals og på søndag ble det værre, jeg fikk feber og var sengeliggende til mandag. Gubben var også ikke helt i slaget, så vi alle hadde en skikkelig syk dose den helga. Jeg sliter fortsatt med litt hoste, slapphet og syk-svetting. Men føler meg UTROLIG mye bedre enn hva jeg har følt. Leah begynte med en litt små stygg hoste på onsdag, så fikk min kjære mor til å kjøpe med litt hostesaft til frøkna, og i dag fikk jeg jammen i meg en telefon ifra barnehagen om at hun hadde hatt noen reale hostekuler der og de hadde akkurat sjekket tempen på henne og hun hadde feber! 


SELVFØLGELIG...!!!

 Så ikke nok med vaksine syk, men jeg klarte jammen i meg å smitte vesla også så da blir det en ny omgang med feber på henne stakkars :( 
Og a mor synes så synd om vesla si, men jammen i meg er a ganske så pigg enda!

Synes du også det er kjett med syke barn?





1 kommentar:

  1. Stakkars mommos lille Hjertegull.
    Håper hun friskner til raskt :)

    God helg til deg og dine to kjære :)
    Klem fra mamma!

    SvarSlett