mandag 30. januar 2012

Eggende sjokoladekake!

Denne dagen har gått fort. Jeg bestemte meg for å bake en kake med noen egg jeg måtte kvitte meg med, og det var heller ikke så dumt! 
Så mens kaken var i ovnen så tok jeg en skikkelig vask på kjøkkenet, så nå er det så koselig der, utenom at jeg mangler å få bort noe småtteri på kjøkkenbordet. 
Og midt oppi det hele fikk vi besøk av min mamma og bonus pappa som var på vei hjem fra kongsvinger.


*


Eggende sjokoladekake





Jeg har aldri laget denne før, så det å smake på den var VELDIG spennende!!!! Og det smakte FARLIG godt av den kaka! Så slik kake blir det mere av her i huset... 


*


Oppskriften kommer i morgen, for nå er det natta for slike som skal opp før fuglene fiser for så å dra på jobb!






1 kommentar:

  1. Herlig eggende kake :)
    Den var bare helt nydelig.
    Gleder meg til du deler oppskriften, med god forklaring!!

    Klem fra mamma!

    SvarSlett