fredag 5. oktober 2012

6 km

I dag hadde min vakre prinsesse suppefest i barnehagen, men selv om hun hadde det så fikk hun en ekstra fridag sammen med mamma'n sin. Og vi har kost oss masse :)
Det nærmet seg tid for å dra og jeg fant plutselig ut at vi skulle gå ifra hjemme og til barnehagen, for det var jo tross alt fint vær! Så vi gikk og vi gikk og vi gikk, eller jeg gikk og Leah kosa seg i vogna. 
Så på turen til barnehagen gikk jeg 6 km, og det kjentes for å si det slik med barnevogn, første og siste gang enn så lenge på en god stund. Snuppa kosa seg i vogna og sang, og ville veldig gjerne att mamma skulle synge med, kanskje ikke det vakreste man hørte akkurat der og da med tanke på at jeg var så andpusten. Men det fungerte for henne i lange baner :) Så etter å ha gått tur i over en time så var vi fremme ved barnehagen og fikk i oss litt mat og drikke, før turen da gikk hjemover igjen, men i bilen til svigermor og svigerfar da 6 km i vogn ble for kjedelig for Leah. Og da var henne så heldig og fikk traktor leke av bestefar og sjokolade av farmor, gjett om hun koset seg MAX i baksetet!!







post signature

1 kommentar: