søndag 8. januar 2012

Lenge siden!

Ja nå er det lenge siden jeg har blogget!
Og det har skjedd en hel masse i løpet av den tiden jeg ikke har blogget.
Førkna har fått flere tenner, hun tok sine første steg 17 oktober :) Og jeg har hele tiden sagt at når vi skulle til Sandefjord for å feire jul så kom hun til å gå, så etter 1 1/2 time etter at vi ankom Sandefjord, så gikk jammen i meg frøkna :) Og da var det en VELDIG stolt mor som satt i stolen og så på henne, og ikke minst en VELDIG stolt far!








Her kommer det noen bilder av juleaften!








Det var en kjempe koselig julefeiring i Sandefjord og det synes på kroppen! Så nå fremover blir det trening igjen ja, men utrolig nok ikke gått opp i vekt, så det trenger j ikke dårlig samvittighet for :)

På nyttårsaften så var vi hos min samboers mor og bonuspappa, og Leah var på nyttårsfeiring hos mommo og guffen oppi Engerdal. Jeg, svigers og hennes bror gikk litt berserk med kamera utpå kvelden!
Er morsomt å prøve seg litt frem med speilrefleksen, enda jeg har hatt min i snart 2 år så lærer jeg stadig vekk nye triks :)




























Så var vi over på det nye året, så her kommer et lite knips fra i dag av min fantastiske datter, som gjør mye rart  :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar