torsdag 10. november 2011

Fra gammelt til nytt pluss litt mer!!

Da er vi hos mamma :) Og jeg har malt og malt og malt, så nå har jeg hvite flekker over alt, til og med på dataen!!!! :)  Jeg ble veldig fornøyd med resultatet av begge tingene som jeg malte.. Begge deler ble MYE bedre enn jeg hadde sett for meg i hodet mitt.. Så nå blir det spennende å få det på plass :) Her kommer noen smaksprøver enn så lenge :) 

Kvisten før maling

Kvisten etter maling

Kjøpte denne i dag, så den i går og visste med en gang at den skulle jeg ha..

Men den skulle jeg ikke ha som cd stativ, så her er cd holderne borte og klar for ett strøk med maling..

Og her er den ferdig malt :) 

Så nå gjenstår det bare å få det der jeg skal ha det :)


Jeg har også vært på fotomøte i dag :) Alltid like spennende og lærerrikt, i dag så tok jeg faktsik på meg ansvaret å skrive ned hva vi har gått igjennom, var litt vanskelig, men håper jeg fikk med meg det viktigste :)

I morgen skal jeg se om jeg finner noe spennende her også skal jeg ta meg en bitte liten tur på loftet får å se på gamle ting etter meg osv :) Så sant jeg får tid, men det håper jeg at jeg får :) 

Men nå er det natta for meg :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar