søndag 16. oktober 2011

Lenge siden!

Nå er det en stund siden j blogget. Så da er det vel kanskje på tide og gjøre det igjen og bli mye flinkere til det!!! I løpet av den tiden j ikke har blogget så har det skjedd mye. 

Vi har vært i Tyrkia på familie tur noe som var helt utrolig herlig :) Selv om j var sikker på at j skulle dø i en trafikk ulykke, for der holder dem ikke vikeplinkt... J kan fortelle litt om mine opplevelser hvor vi var som var i Antalya. Vi holdt til midt i gamlebye og hadde 10 min. å gå til nybyen og 10 min. å gå til stranda. Det var ikke en kjempe stor strand, men for meg så var den helt perfekt.. :)
Når vi gikk i gamlebyen så var det folk over alt som hadde laget en hel masse som de solgte. Det var så utrolig mye rart der så det var vanskelig å velge noe som j kanskje kunne kjøpe med hjem.. Vi opplevde også at folkene der var helt tullete på småbarn, så Leah fikk kjempe masse oppmerksomhet av både unge og gamle :) Vi reiste også på en steinstrand en dag, men det var ingenting for oss, og det var så store og motbydelige bølger der. Det var aldeles ingen plass j vil dra tilbake til i det hele tatt.. Også var vi på 2 kjøpesentre, det ene var det nyeste, og der rakk vi ikke å gå gjennom alt for vi trodde vi hadde bedre tid enn det vi hadde.. Men det virket ikke som at det var noen matvarebutikk der. Og ikke visste dem hva bleier var for noe der!! Så var litt håpløst kan man si.. Det andre senteret vi var på var det største av dem.. Og der klarte vi å beregne god tid, der var det så utrolig masse rart så gikk forbi noen av butikkene flere ganger.. Men j var veldig skuffet over klesstørrelsen for der var det jo bare str maur og ikke elefant hvis dere skjønner hva j mener.. Heheh. J spurte til og med etter str elefant på bikini, men der hadde de bare rosiner, så for min del så var det håpløst som har store pupper og kraftig benbygning.. Så da ble det mye pynt og dilldall i stedet... Også var vi på forskjellige restauranter hver kveld utenom når vi var på kjøpesentrene for da spiste vi Mc Donalds.. Så den ene vi var på het Villa Perla og var helt på TRYNET dårlig og det kostet flesk for maten der, så var vi på en som het Ontantik, og der, der dere.... HÅHÅ... Den deiligste BIFFEN og PEPPERSAUSEN j EVER har vært borti.. Og den potetmosen og grønsakene vi fikk til den.. Åååååååh. OHLALAAAHH sier j bare.. Det var rett og slett helt fantastisk herlig mat å få der og det var heller ikke dyrt der.. Så der var penga virkelig verdt det :) Så var vi på en til, men kan ikke huske navnet der, men maten der var god. For meg kunne det kanskje vært bedre, men j bestemte meg for å smake på noe j aldri har smakt på før så tror det gjorde det hele litt rart. Men det var kjempe service der, og det var så fint der så vi turte knapt å sette oss ned for vi følte vi ikke var fint folk nok til å være der, men vi overlevde enda noen av oss dreit oss ut litt nå og da. Heheh :) 

Så kommer vi til 19 september :) Den dagen har VERDENS beste mamma bursdag og det var 2 år siden j og Stig ble sammen :) En så utrolig fantastisk herlig dag for meg.. Da vant j gullpremien :) 

Så kommer vi til 30 september.. Åååh, det er virkelig noe av det beste som har hendt meg, j kunne bare ikke byttet det mot noe annet i hele verden.. Det er noe som ALLTID kommer til å være merket i mitt hjerte og det er også noe som alltid kommer til å ha en stor plass i mitt hjerte.. 30 september kl.05.37. kom min fantastisk prinsesse til verden, da fikk j møte den lille skapningen som hadde vært i min mage i 9 mnd og vokst og blitt ei vakker prinsesse som smeltet mitt hjerte totalt. Min prinsesse, trollunge, ALT, rett og slett MITT ALT!!  J klarer ikke å beskrive nok ord på hvor fantastisk det var å bli mamma, det er bare helt utrolig og herlig og ja j vet ikke hva j skal si. J blir helt fattig for ord :) 


1 oktober var det FEST!!! Eller, nei det var det vel ikke, men det var i allefall skikkelig BURSDAGSFEST for vår prinsesse som var hele 1 år gammel  :) Det ble en vellykket dag med masse godt selskap sammen med familie :)

Så kommer vi til i dag.. I dag har j bare kost meg med min lille familie og spilt tv spill med kjæresten  :) Kost meg med at frøkna har klart å sitte på fanget mitt rolig i hele 10 min uten å være en rebelsk mark :) Fantastisk deilig å ha henne på fanget og kose :) <3

Har du/dere hatt en fin sydentur opplevelse?
Har noe fantastisk og ubeskrivelig skjedd i livet ditt/deres?
Hva har du/dere gjort i dag og i kveld?





1 kommentar: