torsdag 2. desember 2010

Ny blogg og første adventsdag!

Ja-a du, da har j laget meg en helt ny blogg, var uvant med noe nytt og anderledes, men j lærer meg helt sikker å bruke denne siden også :) Da setter vi i gang!


Denne dagen startet med å åpne pakke i julekalenderen til Leah, selv om jenta bare er 2 mnd så har a fått pakkekalender! Og j var så heldig så j fikk en skrapekalender av min kjære på mandag! Og i dag fikk j en av mamma også!! Heldige meg

Nr.1


Etter at vi hadde pakket og skrapet opp Nr.1 på kalenderen så koste vi oss litt og skravlet. Så Fikk Leah ligge på gulvet mens j fyrte opp i ovnen! Leah sovnet på gulvet ved lekebuen sin så da satte j igang med å sy litt til den lille snuppa mi, var hos Linda Merete på tirsdag og begynte på sekkestol i julegave til gullet, etter at j satte mine fingre i en symaskin så har j fått helt dilla nå! Så da gikk j berserk med saks, knappenåler og symaskin som det da endte med at j har sydd gardiner og vogn sengetøy til Leah :) Ble utrolig fornøyd med tanke på at j aldri i mitt liv har gjort det før og at j gjorde det uten å ha noen bestemte mål, så nå føler j meg ganske så dyktig!






Litt senere på dagen kom min kjære mor på besøk til oss, og ho hadde med seg siste rest av pakke kalenderen til Leah! Og ho hadde med en pakke til meg og Stig også, vi var så heldige og fikk hjemme heklet hjerteduker til hver av oss! Også hadde ho laget litt julepynt til bare meg, og den var så nydelig, så da fant j ut at den skulle j sette ut sammen med lykta j fikk av mamma og Fred-Johnny i bursdagsgave. Ble kjempe fint og koselig synes j, så måtte jo ta ett bilde av det!




Så roper jo mamma selvfølgelig, "ååååå kan du ta bilde av meg og Leah, men det er Leah du hovedsakelig skal ta av da!!!", så da måtte dattera trå til etter mye "grining" fordi j satt så FARLIG godt! Synes j fikk ett så fantastisk herlig bilde av dem her <3


Men nå er det natta! Så kommer det mere inn her i morra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar