mandag 30. januar 2012

Kjennes på låra!

I dag så har jeg og 4 til startet med trening igjen, siste jeg trena skikkelig var i Juli-August rett før vi reiste til Tyrkia. Siden har jeg hatt vanskelig med å komme meg inn i rute igjen.
Men nå har svigerfar og min samboers lillesøster lagt opp ett trenings opplegg til oss. Går veldig på styrke trening og før så hadde jeg kun tredemølle gå-jogge trening og bittelitt styrke (redd for å bygge for mye muskler), så var litt anderledes nå, og det kjennes. Nå orket jeg bare ikke å gå på tredemølla fordi beina var helt kjørt, men det skal bli bedre og jeg skal få svidd av meg noen kg igjen. Er rett og slett bare nødt til det!!!!!

*

Svigerfar skal visst nok ha sittet og fulgt med på ett treningsprogram som skal svi en del kg, så det blir virkelig spennende og se hva slags virkning det har. Greit å ha noen som kan sjefe litt over deg, slik at du ikke gir opp med en gang. Så neste treningsøkt med de igjen er på torsdag, så får vi se om jeg jobber litt selv ved siden av. Jeg gikk ned 7 kg på 5-6 uker sist så jeg har motet med meg og det er så spennende å se de vekttallene bare raser ned. 

*

Nå skal jeg slappe av litt til før jeg hopper en rask tur i dusjen og finner senga, jobben venter i morgen tidlig :)

*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar